Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak Bizkaidendak Elkarteari 108.900 euroko zuzeneko dirulaguntza ematea onartu du Gobernu Kontseiluak. Dirulaguntza horren helburua da Berriro proiektua garatzea, tokiko merkataritzarako fidelizazio digital integraleko tresna, fidelizazio-programak modu autonomoan kudeatu ahal izan ditzan, behar espezifikoetara egokituta eta merkataritza-inpaktua maximizatuta.
Gero eta lehiakorragoa den ingurunean, bezeroak fidelizatzea funtsezko faktore bihurtu da tokiko merkataritzaren iraunkortasunerako. Fidelizazioaren bidez, erosketak errepikatzea areagotzen da, eta, gainera, tokiko merkataritzaren eta bezeroen arteko lotura indartzen du, hala konfiantzazko harremanak eta epe luzeko konpromiso handiagoa sortuta.
Ildo horretan, Bizkaidendak Elkarteak kudeatzen duen Berriro izeneko tokiko merkataritza suspertzeko proiektu honek tokiko merkataritzak aurre egin behar dien erronka ugariei erantzuten die, bereziki saltoki handiei eta merkataritza-kateei dagokienez, fidelizazio-programa aurreratuak baitituzte (txartel eta app pertsonalizatuak) eta lehia-desabantailan uzten baititu saltoki txikiak.
Bezeroei dagokienez, aplikazioan alta ematen dutenean, plataforman dauden saltoki guztietara sartu ahal izango da, eta ez da beharrezkoa izango haietako bakoitzean banaka erregistratzea; horrez gain, haien puntuak kontsultatu, eskaintzak jaso eta sustapenak kontsultatu ahal izango da. Gainera, tresna erabat integratuta dago Euskaldendak ekosisteman (Bizkaidendak kide den Euskadiko merkatari, ostalari eta zerbitzu-enpresen elkarteen konfederazioa) eta udaletako NIREetan. Hori dela eta, tokiko saltokiak elkarrekin konektatutako sare digital baten parte izango dira, eta horrek ikusgarritasun handiagoa emango die haien fidelizazio-programei eta sustapenei.
Hauek dira BERRIRO proiektuaren helburuak:
- Bezeroen fidelitatea handitzea: bezeroak maiz itzultzea lortzea, erosketak errepikatzea sustatuta, sari-sistema erakargarri eta pertsonalizatuaren bidez.
- Tokiko merkataritza ahalduntzea: marka handiekin lehiatzea, teknologian inbertsio eskuraezinak egin beharrik gabe. Merkatari bakoitzak bere fidelizazio-programa sortu ahal izango du, bere beharretara eta bezeroen ohituretara egokituta.
- Merkatarien eta bezeroen arteko komunikazioa hobetzea: merkatariek jakinarazpenak bidali ahal izango dizkiete bezeroei, beren onurak, pilatutako puntuak eta sustapen aktiboak gogoraraziz.
- Baliabideak optimizatzea eta prozesuak erraztea: saltokiei denbora eta ahalegina aurrezteko aukera ematen die, bezeroen eta sustapenen kudeaketaren eraginkortasuna hobetuta, puntuak eta erosketak erregistratuta, txartel fisikoak ezabatuta eta sustapen eta deskontuetarako sarbidea erraztuta.