Javier Hurtado sailburuak Euskadiren jarduerak eta agenda azaldu ditu Fitur 2024 azokan

0

Sailburuak Radio Vitorian egindako elkarrizketa batean azaldu duenez, Euskadik bere unerik onena bizi du turismoaren esparruan, hazkunde desestazionalizatuari, jasangarriari eta nazioarteko turismoaren lidergoari esker.

Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtadok elkarrizketa bat eman dio Radio Vitoriari. Bertan, Euskadik Fitur azokan duen presentzia aztertu du. Nazioarteko turismo-azoka garrantzitsuenetako bat da, eta urtarrilaren 24tik 28ra egingo da, Madrilen.

Sailburuak 2023ko balantzea egin du, EUSTATek gaur eta bihar argitaratzen dituen abenduko turismo-zifren faltan. «2023an % 8,6 hazi gara 2022aren aldean, urte horretan buru baikara turismoa suspertzen, eta ziurrenik 4,5 milioi bisita izango ditugu. Garrantzitsuena da modu desestazionalizatuan hazten ari garela, uztailean eta abuztuan % 0,4 baino ez baikara hazten, baina % 13 inguru hazten ari gara udako hiletatik kanpo. Gainera, modu orekatuan hazten ari gara lurralde osoan, eta horrek esan nahi du fluxuen mugimendua areagotu egiten dela. Eta oso garrantzitsua da nazioarteko turismoa berreskuratzeko sustapen-ahaleginaren fruituak ikustea; izan ere, % 16 hazi da, eta naziokoa, berriz, % 3 «.

Sailburuak azaldu duenez, FITUR Euskadik bere eskaintza turistikoa eta «nazioartean aintzatetsitako» gastronomia erakutsiko ditu. Eskaintza Grand Tour Euskadi Basque Country marka turistikoaren merkaturatzean biltzen da. Euskadin zeharreko 8 etapako bidaia honek desestazionalizazioa, fluxuen mugimendua eta egonaldiaren luzapena sustatzen ditu.

Grand Tourraren aurkezpena 40 metro luze eta 195 metro karratuko pantaila baten bidez egiten da, Euskadi bisitatzeko esperientzia inguratzailea errepikatuz. Gainera, Euskadik Fitur azokan duen standa enpresei eta profesionalei ematen zaien laguntza nagusia da. Dagoeneko 130 baino gehiagok baieztatu dute bertaratuko direla, espazio zabalagoarekin eta haien zerbitzura dauden bilerak kudeatzeko tresna berri batekin.