Barakaldoko enpresek Alemanian eta Txilen negozio-aukerak eskura ditzaten, Inguraldek misio komertzial birtuala antolatu du

0

Inguraldek, Barakaldoko Udaleko Garapen Agentziak, Alemania eta Txileko merkatuetako negozio-aukerak hurbildu dizkie gaur goizean udalerriko enpresei, modu birtualean garatu den misio komertzial baten bidez. Misio horretan zortzi fabrika-konpainiatako arduradunek parte hartu dute. Ekimen hau Elkarrekin Mundura topaketen barruan kokatzen da, Inguralde eta Meatzealdeko, Enkarterriko, Txorrrierriko eta Mungialdeko agentziekin batera, eta Bizkaiko Foru Aldundiko Ekonomia Sustatzeko Sailak finantzatzen du Bizkaia Orekan sakonduz proiektuaren bidez.

«Osasun krisia aukeren mapa eraldatzen ari da eta ezin dugu gure enpresentzat aukera bat bera ere galdu», adierazi du David Solla Ekonomia Sustapeneko zinegotziak. «Kanpoko merkatuetan aukerak daude, eta Barakaldoko enpresak oso trebatuta daude horietara sartzeko; sarbide eraginkorrerako ate bat baino ez dute behar».

Merkataritza-misioak, oso-osorik online, Barakaldoko enpresa-sarearentzat interesgarrienetako bi merkaturen alde egin du. Alde batetik, Alemania eta COVID osteko etapak sortutako aukera berriak, Annex Globaleko Nikolaus Dietrichek aurkeztu dituenak. Bestalde, Eñaut Gereñu Gertuko enpresako kideak pandemia osteko Txileko merkatuari buruzko argibideak eman ditu, kobrea goraka ari den une honetan, eta herrialde hori bereziki erakargarria da negozio-aukerak identifikatzeko.

Hashcode Engineering S.L., HodeiCloud, Six to Go Solutions S.L., Gaptain, Lentitech S.L., Ingenor S.Copp., Innobide Solution S.Copp. eta Seelen Industrial Design S.L enpresa barakaldarrek parte hartu dute. Merkatu horiek eta haien egungo egoera hobeto ezagutzeko aukera izan dute guztiek, bai eta izan ditzaketen zalantzei erantzun zehatza emateko ere. Inguraldek bermatzen du merkatu horietan sartzeko edozein negozio-aukera edo aukera bere aholkularitza-taldeak modu eraginkorrean zuzendu eta kudeatuko duela.

Ildo horretan, Garapenek bigarren misio komertzial birtuala egingo du maiatzaren 27an, Frantzia eta Mexikoko merkatuak ezagutzeko. Konferentziaren formatua, Elkarrekin Mundura Topaketen barne dagoena, lehen bilera honen antzekoa izango da.

Halaber, Garapenek gogorarazi du Elkarrekin Mundura Topaketen helburua «mapamundi» bat sortzea dela, garapen-agentziek enpresa bakoitza hobeto ezagutzeko eta haiekin modu pertsonalizatuan lan egiteko aukera izan dezaten, merkatuak, sinergiak eta aukerak identifikatu ahal izateko. Era berean, nazioarteko merkatuetan elkarrekin lan egin dezaketen eta lankidetzako nazioartekotze-proiektuak diseinatzen dituzten enpresen eta erakundeen sarea sortzeko atea irekitzen da.