Pimflowk enpresei beren online katalogoaren kudeaketa hobetzen laguntzen die

0

Enpresek eguneroko bizitzan izaten duten erronketako bat online katalogoa antolatzea eta hobetzea da, beren kanaletan produktu gehiago saldu ahal izateko. Pimflow euskal enpresak prozesu hori hobetzen laguntzen du, produktuen informazioaren kudeaketa eraginkortasunez konpontzen duen konektore unibertsal baten bidez.

Gure tresnak produktuen informazioaren kudeaketaren kaosa konpontzen laguntzen dio enpresei. Pimflow-rekin, enpresek arrakasta komertziala lortuko dute beren online kanaletan, bai eta katalogo digitalen kudeaketan ere”, diote konpaini honetako arduradunek bere web orrialdean.

Tresna digitalak aukera ematen du produktuak webgunera igotzeko, esportatzeko aurretiazko fitxategiak sortu beharrik gabe, eta denbora aurrezten dio negozioaren jabeari online kanal guztietara informazio berbera igotzen duelako. “Pimflow-rekin jada ez da beharrezkoa aditua izatea online norberaren katalogoa hobetzeko, gu arduratzen gara zure produktuen informazioa kudeatzean sor daitekeen kaosa konpontzea” adierazten dute enpresatik.

Konpainia honek sortutako PIMak (Product Information Management-a) formaturik gabeko fitxategiak kudeatzeko, edozein datu-iturri eta interfaze eta erpekin lan egiteko aukera ematen du. Halaber, produktuen informazioa merkatuko merkataritza elektronikoko plataforma nagusietan, aplikazio mugikorretan eta inprimatutako materialetan kudeatzeko aukera ere ematen du tresna digitalak. “Gure PIMak enpresei beren denbora eta ahaleginak ideia sortzaileak sortzen inbertitu dezaten laguntzen die, eta ez ordenagailuaren aurrean orduak alferrik galtzen beren produktuak igo nahian”.

Praktikan, PIMak laguntzaile online baten laguntza eskaintzen dio erabiltzaileari, eta laguntzaile horrek gidatuko du produktuen datuak igotzeko prozesu osoan. “Sistema azkarra, erraza eta intuitiboa da”, enpresatik azaltzen dutenez. Datu-konektore honek eskaintzen duen beste abantaila bat datuen integrazioa da. Horrela, produktuaren fitxa betetzean, zuzenean igo daiteke marketplacera. “Gure PIMaren eta merkatuan eskuragarri dauden beste tresnen arteko aldea, gure kasuan, informazioa denbora errealean banatzailearen kanalean integratzen dela da”, azpimarratzen dute.

Era berean, arduradunek azaldu dutenez, erabiltzaileak kanal anitzeko tresna bat du, produktuaren informazioa enpresariak nahi dituen kanal guztietan kudeatzeko. “Pimflowk online markaren irudia bateratzen -eta, beraz, sendotzen- laguntzen du“. Behin bakarrik bete behar da produktu bakoitzaren fitxa eta informazio hori bera kudeatuko da kanal guztietan. Prestazio horri gehitu behar zaio tresna hori enpresaren merkataritza-estrategian ezartzearen kostu eskuragarria eta ekonomikoa. “Malgua eta eskalagarria da, eta enpresaren beharren eta aurrekontuaren araberako erabilera-aukerak eskaintzen ditu”, diote enpresatik.

+info: www.pimflow.io